Klippan Triofix Recline Black Orange se základnou a Dinofixem
Naše cenotvorba se pokaždé řídí zásadami férové ceny. Nehýbeme uměle cenami a nechvástáme se přestřelenými procenty. U každého produktu vždy najdete historii ceny.
V ceně kompletu 0-36 kg je autosedačka Klippan Triofix Recline, Klippan základna a autosedačka Klippan Dinofix:
Klippan Triofix Recline
Rostoucí autosedačka pro děti o váze 9–36 kg.
Sedačku nasazujeme na základnu (je součástí toho kompletu) proti směru nebo po směru jízdy.
Základnu lze připoutat isofixem nebo pásem z auta.
Doporučujeme Triofix pro děti o váze od 9 do 18 kg používat s pomocí základny proti směru jízdy.
Sedačku je také možné naklopit do lehu a prodloužit prostor na nohy
Pro děti od 18 do 25 kg ji připevníme na základnu po směru, dítě je uvnitř poutáno 5ti bodovým pásem, ale autosedačka a dítě musí být ještě připoutáno pásem z auta.
Pro větší děti od 25 do 36 kg se Triofix připoutá bez základny pomocí 3 bodového pásu z auta.
Isofixová základna pro Triofix je kompatibilní s autosedačkou od narození Dinofix.
Pro pohodlnější cestování lze objednat k autosedačce zvětšovač prostoru pro nohy, sluneční stříšku, letní potah a držák na pití (viz. Doplňky).
Potah lze jednoduše sundat a vyprat v pračce.
Kromě platných evropských norem je Triofix připravena na novou změnu isofix standardu.
Autosedačka získala cenu „Novinka roku 2012“ na výstavě BARNochBABY ve Švédsku.
Ve spotřebitelském testu Rad&Ron se umístila na druhém místě jako nejlepší protisměrná autosedačka.
ECE R44-04
+
Klippan isofixová základna
Základna Klippan se snadno instaluje za pomocí isofixu nebo 3bodového pásu automobilu
Stejnou základnu lze použít pro dětské sedačky Dinofix i Triofix.
Základna má integrovaný bezpečnostní systém červených a zelených indikátorů, který ukazuje, zda je instalace provedena správně.
Tento systém minimalizuje riziko nesprávné instalace.
Finská značka Klippan je jedním z průkopníků ve vývoji protisměrných sedaček. Výzkumný projekt organizace ANEC, který probíhal v USA, Anglii a Švédsku. Ukázal, že děti mladší 4 let převážené po směru jízdy jsou nedostatečně chráněny v oblasti hlavy, krku, hrudníku a břicha. Výsledkem této studie se zjistilo, že bylo možné předejít mnoha tragickým nehodám v těchto zemích, kdyby děti v tomto věku byly přepravovány proti směru jízdy.